Özel Kreş, Gündüz Bakımevleri ve Çocuk Kulüpleri Personel İşlemleri

 
AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR İL MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI

Sıra No HİZMETİN ADI İSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ)
22 Özel Kreş, Gündüz Bakımevleri ve Çocuk Kulüpleri Personel İşlemleri a) Kuruluş Müdürü
  1. Üst Yazı
  2. Dilekçe
  3. Kimlik Fotokopisi
  4. 3 Adet Fotoğraf
  5. Diploma (Kreş ve gündüz bakımevlerinde; sosyal hizmet bölümü, rehberlik ve psikolojik danışmanlık bölümü, eğitimde psikolojik hizmetler bölümü, psikoloji bölümü, çocuk gelişimi ve eğitimi öğretmenliği, okul öncesi eğitimi öğretmenliği, anaokulu öğretmenliği, çocuk gelişimi ve eğitimi bölümü, çocuk gelişimi bölümü, sınıf öğretmenliği alanlarından birinde dört yıllık yükseköğretim yapmış olmak ya da sosyal hizmet, çocuk gelişimi, anaokulu öğretmenliği önlisans mezunu olup, mezun olduktan sonra en az iki yıl resmi veya özel okul öncesi eğitim kuruluşlarında görev yapmış olmak)
  6. Sağlık Raporu(Bulaşıcı Hastalığı Olmadığını Belgeler Rapor)
  7. Adli Sicil Kaydı
  8. SGK Giriş Belgesi
  9. İş Sözleşmesi
b) Grup Sorumlusu
  1. Üst Yazı
  2. Dilekçe
  3. Kimlik Fotokopisi
  4. Diploma(Kreş ve gündüz bakımevlerinde görevlendirileceklerin yükseköğretim kurumlarının çocuk gelişimi ve eğitimi öğretmenliği, okul öncesi eğitimi öğretmenliği, anaokulu öğretmenliği, çocuk gelişimi ve eğitimi bölümü, çocuk gelişimi bölümü lisans veya önlisans mezunları öncelikli olmak üzere kız meslek liselerinin çocuk gelişimi ve eğitimi bölümü mezunu olmaları gerekir)
  5. Sağlık Raporu(Bulaşıcı Hastalığı Olmadığını Belgeler Rapor)
  6. Adli Sicil Kaydı
  7. SGK Giriş Belgesi
  8. İş Sözleşmesi
c) Çocuk Bakıcısı
  1. Üst Yazı
  2. Dilekçe
  3. Kimlik Fotokopisi
  4. Diploma (Lise mezunları öncelikli olmak üzere; en az kendi döneminin zorunlu eğitiminden mezun olup, Milli Eğitim Bakanlığınca çocuk bakımı alanında düzenlenmiş bir sertifika sahibi olma şartı aranır(En az 936 Saat). Kız meslek lisesi mezunlarında sertifika şartı aranmaz.)
  5. Sağlık Raporu(Bulaşıcı Hastalığı Olmadığını Belgeler Rapor)
  6. Adli Sicil Kaydı
  7. SGK Giriş Belgesi
  8. İş Sözleşmesi
d) Diğer Personel
  1. Üst Yazı
  2. Dilekçe
  3. Kimlik Fotokopisi
  4. Diploma
  5. Sağlık Raporu(Bulaşıcı Hastalığı Olmadığını Belgeler Rapor)
  6. Adli Sicil Kaydı
  7. SGK Giriş Belgesi
  8. İş Sözleşmesi
1 Ay
 
 
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
 
İlk Müracaat Yeri : Malatya ASP İl Müdürlüğü İkinci Müracaat Yeri : Malatya Valiliği
İsim : Miktat ALAN İsim : Miktat ALAN
Unvan : İl Müdürü Unvan : Vali Yardımcısı
Adres

 
:

 
Cevherizade Mahallesi Mücelli Cad. No:91 Battalgazi/ MALATYA  Adres

 
:


 

İstiklal Mah. Şehit Servet Aktaş Sk. No:5 MALATYA 

Telefon : (0422)   325 99 22/92 – 321 12 98 Telefon : (0422)  323 02 43-324 22 66
Faks : (0422)   326 51 61 Faks : (0422)  324 13 80 - 323 02 13
e-posta : malatya@aile.gov.tr e-posta :